Kampaň na Seznam.cz ukáže golf jako ideální rodinný sport

2502

Dnes startuje mediální kampaň zaměřená na podporu rekreačního golfu, pro kterou se Česká golfová federace spojila se společností Seznam.cz. Bude cílit především na celé rodiny, kterým chce ukázat golf jako ideální společný sport.

Česká golfová federace je především sportovním svazem, ale významnou roli – vedle výchovy špičkových hráčů a jejich přípravy na profesionální kariéru – hraje v její činnosti také propagace golfu, který se počtem registrovaných hráčů dostal už dávno do desítky nejoblíbenějších tuzemských sportů. Vedle projektů zaměřených na příliv dětí a juniorů láká na golf stále častěji celé rodiny, což je celosvětový trend.

V minulých letech se mediální aktivity českého golfu zaměřily na vydání tištěných speciálů pro širokou veřejnost a podporu aktivit platformy Bav se golfem, letos bude napřena pozornost výrazněji do online prostoru.

Ke spolupráci si ČGF přizvala společnost Seznam.cz, dominantního hráče na tuzemském internetovém trhu. A dosavadní společné kroky již naznačily, v čem bude přínosná. Jednak v profesionálním přístupu mediálního partnera a jeho velkou snahou splnit každý požadavek, stejně jako touhou předvést kvalitu při složitých požadavcích specifického sportovního svazu.

„Dnes tak byla završena půlroční intenzivní příprava spolupráce. Věříme, že se nám podařilo vše připravit do posledního detailu. Během příprav jsme kolegy ze Seznam.cz opakovaně upozorňovali, že budeme mít specifické požadavky a budeme náročným klientem. Zeptejte se jich, určitě to potvrdí…,“ popisuje s úsměvem generální sekretář Aleš Libecajt.

Výsledky budou od dnešního dne k vidění na stránkách seznam.cz i dceřiných webech sport.cz a prozeny.cz.

Stěžejní místem spolupráce je Seznam Native. I s pomocí animací budeme vyprávět příběh rodiny, která hledá možnosti společného sportování. Vyzkoušela i jiné disciplíny, ale její členové se i se zvířecím průvodcem (svištěm) nakonec přirozenou cestou dostanou na platformu Bav se golfem.

V roce 2020 se po šesti letech zastavil úbytek registrovaných golfistů „Loňská sezóna v době různých opatření kvůli epidemii ukázala, jak moc roste zájem po aktivitách v přírodě. Golf nebyl výjimkou. Zkusíme tento trend zachytit. Native pomůže vzbudit zájem, uvažovat nad golfem jako vhodnou, doposud nevyzkoušenou alternativou trávení volného času. Stěžejní kus práce je na hřištích. Vhodné nabídky pro začátečníky, první reakce recepce a v neposlední řadě učitelé golfu. To jsou další tři klíčové pilíře, na kterých úspěch stojí,“ shrnul viceprezident ČGF Juraj Werner.

Golfová rodina se všudepřítomným svištěm se bude objevovat na Seznam.cz od března do října, možnost zapojit se regionálním zacílením dostanou také jednotlivé resorty.