Čištění míče

    305

    Dobrý den,
    ten dotaz jsem psal já.
    byl překopírováván z jiného komunikačního kanálu během rozhovoru a jelikož to bylo z vícero zpráv, tak se mi bohužel podařilo vložit jen část dotazu. V chybějící části bylo zmíněno i něco z Vaší odpovědi a samozřejmě i pozdrav a poděkování ;-(

    Za nezkontrolování odpovědi a chybějící pozdravení i oslovení se Vám upřímně omlouvám. Nejsem hulvát, byl jsem velmi nepozorný a nedbalý. :-((
    Možná se někdy potkáme a budu moci se Vám i osobně omluvit. Z Vašich golfových odpovědí rád čerpám.
    I přes můj faux pas, jste mi dal odpověď a samozřejmě Vám za to děkuji.
    Ještě jednou se upřímně omlouvám. Promiňte.

    Přeji hezkou sobotu i když deštivou a méně takových nedbalců, jako jsem byl já.
    Pavel Ogorek

    Odpověď na dotaz

    Dobré nedělní poledne Pavle.

    Chtěl bych moc poděkovat za tento příspěvek a vyjádřit svoje pochopení.
    Věci se stanou a rozhodně netrvám na osobní omluvě. Nezlobím se.

    Na mé odpovědi na vaši otázku je všechno tak, jak věci skutečně stojí a leží.
    To, co plete lidem hlavu, je formulace „MŮŽE BÝT OČIŠTĚN VŽDY VYJMA“ -to znamená, že máme situace, kdy se čistit nesmí.
    A není také možné kdykoliv zvednout míč ve hře a očistit ho jen proto, že ho očistit chci. To musí souviset s postupem podle Pravidla, které zvednutí míče umožňuje (je jich fakt fůra) a umožňuje také zároveň jeho očištění.

    Mějte prima neděli a hezkou hru, jestli máte tee time.

    Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!