Vozik u míčku

    153

    Dobrý den, pane Johne
    chtěl by si, prosím, u Vás ověřit, zda zastavení vozíku, přesněji kola vozíku cca 20 cm od míčku je porušení pravidla 10.2b. tedy: „Položením předmětu (třeba vaku nebo ručníku) na hřiště, avšak daný
    předmět musí být odstraněn předtím, než hráč zahraje ránu“

    Nebo, zda je to prostě postavený vozík.
    Nelze prokázat, že zastaveni voziku je za učelem „aby nešlajsoval“, ale prostě má rád, když má vozík takto blízko.

    Děkuji moc za odpověď a přeji bezva hru
    Pavel

    Odpověď na dotaz

    Dobrý den Pavle.

    Vozík postavený dvacet centimetrů od míčku je pro mne osobně velice zvláštní moment. Je to hodně rušivý element. Zdůrazňuji – pro mne.
    Formulace „Nelze prokázat, že zastaveni voziku je za učelem „aby nešlajsoval“, ale prostě má rád, když má vozík takto blízko.“ je docela dost zvláštní, až skoro podezřelá.

    Pokud by vznikla jakákoliv pochybnost a cokoliv by naznačovalo, že si tím hráč nějak pomáhá, šlo by bezpochyby o porušení Pravidla 10.2b(3) za dvě trestné rány. A to v případě, že rozhodčí na hřišti zjistí třeba i jenom vizuálně, že se hráč podle takto zaparkovaného vozíku staví tak, že mu evidentně pomáhá v míření.

    Hezkou hru a díky za dotaz Pavle.

    Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!