Zkoušení povrchu grýnu

    219

    Dobrý den pane Jone, je považováno za porušení pravidla 13.1e otření nečistoty z míčku o grýn? Děje se to poměrně často.
    Děkuji moc, Petr

    Odpověď na dotaz

    Dobrý den Petře,

    Není to trestné. V Pravidlech tohle posouzení nenajdete. Musel byste zabrousit do Interpretací, a abyste to nemusel dělat ani vy ani čtenáři Poradny, rád to udělám za vás.
    Interpretace 13.1e/1 Úmyslné testování jakéhokoliv jamkoviště není dovoleno
    Příklady jednání, které nejsou porušením Pravidla 13.1e:
    Hráč otře míč o green, aby z něj očistil bláto.

    Takže – byť to není úplně prima činnost a vždycky je lepší míč očistit o semirough nebo foregreen – je to skutečně beztrestné.

    Díky za dotaz Petře!

    Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!