Zvednutí míče

    154

    Dobrý den pane Jone.
    Děkuji za rady v poradně a omlouvám se, jestli již byl můj dotaz zodpovězen v minulosti.
    Jedná se o zvednutí míče na ferveji. Stalo se mi minulý týden, že se o sebe po odpalu opřely dva míče. Podle pravidel, na požádání můžu míč označit a zvednou (bez očištění). Ale co dělat s týčkem, když i to překáží v odpalu míče? Má se postupovat podle pravidel o posunutí markovátka na grínu?
    Děkuji mockrát
    Pavel

    Odpověď na dotaz

    Dobrý den Pavle.

    Jednoduchý a zajímavý dotaz, jednoduchá odpověď.
    Ano, nejlepší je markovátko/týčko posunout konkrétním směrem o konkrétní měřitelnou vzdálenost stejně, jako na greenu.

    Díky za dotaz a i vám hezkou hru!

    Pokud tento dotaz neobsahuje odpověď toho co jste hledali, zeptejte se sami v poradně!