Volvo znovu vyráží do lesů. Na startu Běhej lesy představí inovovaný model XC90
Společnost Volvo Car Czech Republic se letos opět spojuje s běžeckým seriálem Běhej lesy, a potvrzuje tak svou dlouhodobou orientaci na udržitelnost, přírodu a aktivní životní styl. Značka severského původu se stává partnerem všech letošních závodů, kde představí modernizovaný model XC90 – vlajkovou loď mezi SUV – a nabídne účastníkům nejen prohlídky, ale i možnost testovacích jízd.
Volvo si s přírodou rozumí. A nejen vizuálně.
Design inspirovaný severskou krajinou, důraz na ekologické materiály, technologie šetrné k životnímu prostředí a dlouhodobý závazek ke klimatické neutralitě – to vše dělá z Volva přirozeného partnera sportovních událostí, jako je Běhej lesy. A právě takové propojení má letos i soutěžní rozměr.
Soutěž, která vede do přírody i za volant
V rámci doprovodného programu připravilo Volvo pro běžce originální soutěž: během závodu mají účastníci za úkol zapamatovat si jednu z pěti motivačních cedulí, která nesou jména vybraných fanoušků z předsezonní kampaně na sociálních sítích. Po doběhu pak mohou pomocí QR kódu správnou odpověď odevzdat a získat šanci na víkendové zapůjčení Volva XC90. V každém závodě bude vylosován jeden výherce.

XC90: Švédská odpověď na rodinné SUV
Na závodech bude k vidění inovovaná verze Volva XC90, která nabízí místo až pro sedm cestujících, nový výraznější design a přepracovaný interiér s recyklovanými a přírodními materiály. Technologie pod kapotou zahrnují mild-hybridní motor s výkonem 250 koní, ale i výkonnější plug-in hybrid, který zvládne až 72 km čistě na elektřinu a nabízí kombinovaný výkon až 455 koní.
V některých lokalitách si budou návštěvníci moci tento model i osobně vyzkoušet za volantem.
Nejen auto, ale postoj
Spolupráce mezi Volvem a seriálem Běhej lesy není jen o prezentaci produktu. Je to společné sdílení hodnot: respekt k přírodě, pohyb, rovnováha a zodpovědnost. „Stejně jako tělo potřebuje pohyb, i auto potřebuje kvalitní péči. U Volva to znamená důraz na ekologii, bezpečnost a dlouhodobou udržitelnost,“ říká Petra Doležalová, externí PR manažerka společnosti Volvo Car Czech Republic.
Volvo tak i letos spojuje svět moderní mobility s respektem k přírodě – a ukazuje, že prémiový zážitek nemusí být na úkor planety.
Další informace o závodech a registraci najdete na www.behejlesy.cz.